17 Aralık 2011 Cumartesi

Hiçbir şey için geç değil!!

"Hayatımda bazı eksiklikler olduğunu hissediyordum ama ne olduğunu bilmiyordum. Evli,iki kız çocuğuna sahip olmaktan mutluydum ama her günüm maraton geçiyordu ve hayatım sıkıcı olsa da rutin işleri yapmalıydım…

Can sıkıntısıyla oturduğum koltuk bile artık beni rahatsız etmeye başlamıştı.Televizyon kanallarını gezmek bile hafif de olsa canımın sıkıntısını alıyordu. TRT kanalında Açık Öğretim derslerinin verildiğini gördüm... Ve “neden olmasın ki” dedim. Daha yaşım 23 ve okumak için daha çok gençtim.

İçimde anlatılmaz bir heyecan ve okuma tutkusu vardı. O gece hiç uyumadım... Sabah olunca ilk işim kaydımı yaptırmak oldu. Evet, artık 23 yaşında bir lise öğrencisiydim! Hayat yeniden başlıyordu benim için ve ardından bin bir türlü zorluklar beraberinde geliyordu.

3 sene yaptığım koşuşturma ne kadar hamlaşmış olduğumun göstergesiydi. YGS sınavını geçtim. Şimdi  üniversite öğrencisi olacağım için mutluyum. Çocuklarımla bir alışveriş merkezine gidince üçe ayrılıyoruz: Küçük kızım ayakkabı mağazasına, büyük kızım giysi mağazasına, ben ise… Bir kitapçıya:) Vazgeçemediğim tek şey kitaplar ve okuma tutkusu...

Okumanın gerçekten yaşı yok! Hayat bu!"

Ayşegül Salihoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder